visuellacamilla.blogg.se

Det man vill får man till!

Kategori: Hemma på Ribersborg, Inredning

Jag och min sambo Martin flyttade in i vår trea för nästan snart ett år sen. Vi har kommit bra i ordning i vår lägenhet, de gjorde vi ganska snabbt. Men det sista rummet, det tredje, har nästan blivit ett skräprum. Ni vet ett sånt som man ställer in saker "sålänge".
Idag blev jag trött på att ha ett bortglömt rum så vi tog äntligen tag i det! 
Jag övertygade Martin om att för under 400 kr kunde jag göra om "kontorsdelen" till en fin och mysig del av rummet. Han gick med på det och jag gick all in, det var mest för en rolig grej och för att få utmana mig själv som jag satte en budget! Skrivbordet och stolen hade vi sedan innan, så det var det sista fixet som skulle till.
Så jag körde till Svågertorp, IKEA och mobilia för att få till den rätta känslan för under 400 kr. Lättare sagt än gjort, men nu i efterhand är jag så sjukt nöjd! Och priset? 349:- Yeay!

Jag är helt övertygad över att detta kommer bli min nya favoritplats i lägenheten, sitter där redan nu och skriver.
 

Bilder kommer imorgon, så himla dåligt ljus att fota i nu på kvällen..  
 Sneakpeak på resultatet!

KOMMENTARER:

  • Jeanelle säger:
    2014-03-09 | 21:32:48

    Var har du köpt den fina vita skålen? :)

    Svar: Åhléns! :) 79kr! Kul att du kommenterar! 💕
    Camilla

  • Jeanelle säger:
    2014-03-09 | 21:56:33

    Men då måste jag nog ta mig till åhlens en dag 😊 superfin

    Svar: Den är superfin! Den är i porslin så prisvärd dessutom! :)
    Camilla

  • Ulrika säger:
    2014-03-10 | 08:18:02

    Superfint 👍

    Svar: Tack!! 😊💕
    Camilla

Kommentera inlägget här: