visuellacamilla.blogg.se

Unikt boende!

Kategori: Inredning, Praktik, Room By Sofie, Styling

Äntligen ligger Villa Singer ute till försäljning! Detta är det mest annorlunda hus jag varit inne i, och är så glad för att jag fick vara med och inreda det! Det fanns inte en endaste sak inne i huset innan jag och Sofie kom dit, så allt ni ser på bilderna har vi placerat. Superkul objekt och både jag och Sofie är himlans nöjda över resultatet!
Extra kul att se proffsiga bilder på det med, istället för mina kassa mobilbilder!
Hoppas nu någon faller för huset och slår till! Ni hittar huset till försäljning HÄR 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jessie säger:
    2014-04-05 | 11:27:58
    Bloggadress: http://jessiies.blogg.se

    Så snyggt hus! Det är jättekul att läsa din blogg och fått läsa om din praktik, det verkar hur kul som helst och verkar passa dig super! Hoppas att allt är bra med dig :) Kram Jessie

    Svar: Åh va kul att du läser min blogg! :) ja det är superkul! Men nu är den slut.. Så vi får väl se vad som händer! Hoppas allt är bra med dig med!! Kram!
    Camilla

  • Frida ivarsson säger:
    2014-04-05 | 13:35:48

    Gud vilket hus! Så häftigt! Svårt att hänga med varifrån bilderna är tagna exakt men wow!!! Hade lätt kunnat vandrat runt i det huset i evigheter. Sjukt häftigt och mysigt!!! :)
    Kram Frida

    Svar: Eller hur?! Sjukt! Ja riktigt häftigt!! 👍 kul att du läser här! 💕 kram!
    Camilla

Kommentera inlägget här: