visuellacamilla.blogg.se

Lomma Strand

Kategori: Inredning, Praktik, Room By Sofie

Idag har jag och Sofie haft en minst sagt händelserik dag! Det har vi i och för sig varje dag, men det vi inte har varje dag på agendan, är besök i Lomma på detta underbara nybygge! Projektet kallas för Lomma Strand, och ligger precis vid vattenbrynet. Det låg en camping där innan (för er som känner till Lomma) och precis där lilla kiosken stod, DÄR har man byggt dessa fanastiska hus! Vi fick chansen att se penthouse på 164kvm. Man tappade andan när man gick in. Redan när man kommer in i hallen ser man havet. Fönsterna är från golv till tak och man ser Malmö - Barsebäck. Med andra ord, magiskt! 11,5 miljoner kostade detta "lilla" boende! Puh!
Martin, ska vi flytta?? 
  
Som jag skrev tidigare idag, så ska jag hjälpa Sofie att inreda en visningslägenhet här. Det är en trea på 76kvm, den ska vi börja dona med på fredag! Superkul!
Tänk att vakna upp till denna utsikt varje morgon! Jag hade nog inte ens tagit mig utanför hemmet...
 
Förstår ni vad jag menar?! My god...
 
 
Man måste ha skyddshjälm eftersom det är en byggarbetsplats fortfarande! :) SNYGGT!
Bilder: www.lommastrand.se 
Kommentera inlägget här: