visuellacamilla.blogg.se

Villa Singer forts.

Kategori: Inredning, Praktik, Room By Sofie, Styling

När vi var och tittade på huset för första gången i Februari så kändes det som ett ganska kallt och stelt hus, inte något som jag personligen skulle kunna falla för.. Men efter att jag och Sofie satt tänderna i detta projekt så är jag beredd på att ändra min uppfattning! 
 
I tre dagar har vi fixat och donat i huset, för att få fram en mysig och varm känsla. Jag tycker verkligen att vi lyckades, huset är fantastiskt! 
 Idag kom mäklaren dit med fotograf, och inom en vecka så kommer det att ligga ute för försäljning, superspännande att se om det finns några spekulanter på detta sällsyna och fina hus. 
 
Här nedan kommer lite före-, in-the-making-, och efterbilder, och så fort mäklarbilderna kommer så läggs de såklart upp här.
 
Ha en skön lillördag. ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Wicki säger:
    2014-04-03 | 20:30:30

    Vilken skillnad!! vill se mer :)

    Svar: De kommer mera! Antagligen idag! 😊
    Camilla

Kommentera inlägget här: