visuellacamilla.blogg.se

Vee Speers

Kategori: Praktik, Room By Sofie

Oj Vilken dag jag hade med Sofie igår! Vi hade dagen späckad med möten, det ena mer intressant och roligt än det andra! Så kul att se hur livet som inredare kan se ut, och så många spännande projekt som ligger framför oss! 

När Sofie var i Stockholm var hon på Fotografiska och handlade affischer som hon dels skulle ha till sin studio, men även som kunde användas till homestyling! När vi packade upp de visade det sig att hon hade fått med sig två av samma, nämligen flickan med svarta vingar från Vee Speers! Jag älskar verkligen det motivet och snälla Sofie gav mig affischen! 

Idag åker vi till Helsingborg, vi ska på möte med ett IT företag som Sofie har inrett kontor till! Ska bli spännande! 

När jag ändå befinner mig i Helsingborg ska jag passa på att träffa Helena, blir en tripp till IKEA och handla en ram till min nya tavla! Den ska nämligen få bo i vårt vardagsrum! 

      

 

image

Kommentera inlägget här: